Activejet, producent produktów oświetleniowych, przeprowadził rebranding, który ma podkreślić kluczowe wartości marki: nowoczesność, najwyższą jakość produktów oraz jej europejskie pochodzenie.
Zmiany zostały wprowadzone we wszystkich aspektach działalności firmy. Opakowania produktów zużywalnych zostały przeprojektowane z wykorzystaniem odważnych kolorów i prostych kształtów, aby podkreślić koncentrację Activejet na europejskich trendach wzorniczych. Zmodyfikowano również logotyp, aby zapewnić jego czytelność nawet przy druku małymi czcionkami.
Strona internetowa Activejet zapewnia swoim klientom wiele sposobów komunikacji z marką. Za pośrednictwem strony internetowej, z Activejet można się skontaktować poprzez kontakt activejet.
Marka Activejet przeszła właśnie rebranding. Nowe logo składa się z prostego, białego napisu obramowanego czerwonym, prostokątnym tłem. Nowa identyfikacja wizualna pojawiła się również na stronie internetowej firmy. Na opakowaniach nowych produktów dominuje elegancka stalowa szarość. Nowy, opływowy design ma podkreślać, że produkty Activejet należą do segmentu premium. Ważną nowością jest dodanie znaku „European Brand”. Marka podkreśla w ten sposób swoje europejskie pochodzenie i dodatkowo wskazuje, z jakiego kraju pochodzą poszczególne komponenty.
Activejet zainwestował w rozwój marki, ponieważ chce oferować klientom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zwiększenie wydajności i obniżenie kosztów procesów produkcyjnych; innym jest ekspansja na nowe rynki lub wprowadzenie nowych produktów.
Opakowanie zostało zaprojektowane tak, aby w jasny sposób przedstawić korzyści płynące z zastosowania Activejet bezpośrednio klientowi. W przypadku tuszów do drukarek atramentowych opakowanie podzielone jest na cztery odrębne obszary: standardowe informacje o urządzeniu, do którego produkt jest przystosowany; osobne okienko pokazujące procentową wydajność Activejet w stosunku do oryginalnego produktu; oraz 5-letnią gwarancję producenta pokazaną w najbardziej widocznym miejscu.
Rebranding firmy Actis, wiodącego na świecie dostawcy rozwiązań opakowaniowych, obejmie również całkowitą zmianę wyglądu wizualnego marki. Nacisk położony jest na ekologię i prostotę.
3 komentarze
Darek
19 lipca 2022 @ 12:19
Lubię ich, działają od 25 lat i są zaufaną marką w branży. Świadczą usługi dla szerokiego grona firm i zdobyli wiele nagród za obsługę klienta i innowacyjność.
Marek
19 lipca 2022 @ 12:21
Ciekawe to jest super sprawa, opracowana przez Activejet technologia pomaga firmom różnej wielkości w zarządzaniu finansami, a także w śledzeniu i raportowaniu codziennych działań. Klientami Activejet są małe firmy, średnie firmy i duże przedsiębiorstwa.
Bożena
19 lipca 2022 @ 12:22
Wierzę, że dzięki bliskiej współpracy z klientem, która pozwala zrozumieć jego unikalne potrzeby biznesowe, można zapewnić najwyższą wartość poprzez dostarczenie odpowiednich profesjonalnych usług we właściwym czasie, aby osiągnąć rzeczywiste rezultaty dla organizacji.